FIONA STOOP HET SOCIAL MEDIA HANDBOEK VOOR COACHES Voor sommige coaches zijn social media al vertrouwd, voor andere onontgonnen gebied. Vergaren van kennis, sparren met collega’s, beantwoorden van onbeantwoordbare vragen, werven van klanten, feedback geven aan coachees – social media bieden kansen voor al deze en meer mogelijkheden. Fiona Stoop is ervan overtuigd dat social media bij alle zakelijke doelen kunnen helpen, en laat met dit praktische handboek zien wat ze voor coaches kunnen betekenen in alle aspecten van hun werk. Fiona Stoop is gepassioneerd businesscoach/trainer met als specialisme personal branding en social media en publiceert regelmatig over deze onderwerpen. Advertenties in coaching-, counseling- en managementmagazines. Bannercampagne in diverse nieuwsbrieven en websites. Inzet Google Adwords. Socialmediacampagne op Twitter, LinkedIn, Facebook. COACHING isbn 9789024402762 nur 808 € 22,50 w-titel november omslag Bart van den Tooren 160 pp 17 x 24 cm paperback inclusief gratis e-book 31 9 7 8 9 0 2 4 4 0 2 7 6 2 > Pagina 30

Pagina 32

Scoor meer met een online shop in uw verenigingsbladen. Velen gingen u voor en publiceerden verenigingsbladen online.

BuA Najaarsaanbieding 2013 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication