FIONA STOOP HET SOCIAL MEDIA HANDBOEK VOOR COACHES Voor sommige coaches zijn social media al vertrouwd, voor andere onontgonnen gebied. Vergaren van kennis, sparren met collega’s, beantwoorden van onbeantwoordbare vragen, werven van klanten, feedback geven aan coachees – social media bieden kansen voor al deze en meer mogelijkheden. Fiona Stoop is ervan overtuigd dat social media bij alle zakelijke doelen kunnen helpen, en laat met dit praktische handboek zien wat ze voor coaches kunnen betekenen in alle aspecten van hun werk. Fiona Stoop is gepassioneerd businesscoach/trainer met als specialisme personal branding en social media en publiceert regelmatig over deze onderwerpen. Advertenties in coaching-, counseling- en managementmagazines. Bannercampagne in diverse nieuwsbrieven en websites. Inzet Google Adwords. Socialmediacampagne op Twitter, LinkedIn, Facebook. COACHING isbn 9789024402762 nur 808 € 22,50 w-titel november omslag Bart van den Tooren 160 pp 17 x 24 cm paperback inclusief gratis e-book 31 9 7 8 9 0 2 4 4 0 2 7 6 2 > Pagina 30
Pagina 32Heeft u een brochure, paperator of egidsen? Gebruik Online Touch: krant van pdf naar digitaal converteren.
BuA Najaarsaanbieding 2013 Lees publicatie 1Home